image2
יחסי ציבור לעורכי דין

 לעורכי דין יש יכולת וצורך, יותר מלבעלי מקצוע אחרים, בנוכחות אינטנסיבית באמצעי התקשורת. ההגבלות על פירסום עורכי דין הופכות את החשיפה בתקשורת החופשית לערוץ הכמעט בלעדי שעורך דין יכול להשתמש בו כדי להיחשף ללקוחות חדשים, מעבר למעגלי המוניטין שלו.

 יחסי ציבור לעו"ד יכולים להיות מנוף לא רק לקידום המוניטין של עורך דין, אלא גם ובעיקר לחשיפה ללקוחות חדשים. כדי ליצור זרם חדש של לקוחות למשרד עורכי הדין, יש צורך ביחצ"ן שמביא איתו לא רק יכולת ניסוח, קשרים במדיה והבנה בסיסית של עולם המשפט – יש צורך קודם כל, באסטרטגיה חכמה.

 אסטרטגיה תקשורתית חכמה לעורכי דין היא כזאת שיוצרת קהלי יעד ברורים, סיטואציות משפטיות מוגדרות בהן עורך הדין יכול להוות ללקוחותיו כתובת טובה או בולטת יותר ממתחריו בשוק, ואז מתרגמת את האסטרטגיה לחשיפה תקשורתית.

 משרד יחסי הציבור אפדייט תקשורת שיווקית, בראשות תום וגנר, מתמחה באסטרטגיה שיווקית ויחסי ציבור  לעורכי דין ומאבקים משפטיים. תום וגנר מעמיד לרשות לקוחות "אפדייט תקשורת שיווקית" שנים רבות של ניסיון בניהול מאבקים תקשורתיים ומשפטיים בדרגים הגבוהים ביותר, לצד לקוחות כמו אהוד ברק, עמיר פרץ, מינהל מקרקעי ישראל, משה בובליל (במשפטים המפורסמים על הבעלות על קלאב הוטל) ועוד.

בעזרת תכנון אסטרטגי של פעילות יחסי הציבור של משרדי עורכי דין, הצליח וגנר בעבר להגיע להישגים יוצאי דופן עבור לקוחותיו, ובראשם  527 לקוחות חדשים שהגיעו למשרד עורכי דין הנמנה עם לקוחותינו ביום שלאחר פרסום כתבה מתוכננת בידיעות אחרונות.

חשיפה תקשורתית, מיתוג עצמי, פיתוח מוניטין, לקוחות חדשים – כל אלה נמצאים במרחק שיחת טלפון אחת. כל שנותר לך הוא לחייג.

 לפניות במייל:

  כתובת מייל זו מוגנת מפני spambots, יש לאפשר JavaScript על-מנת לראות את הכתובת

 לפניות טלפוניות- נייד מנכ"ל:

0548000358