image2
בניית אתרים

Update אינטרנט היא מחלקת האינטרנט של Update תקשורת שיווקית. המתכנתים במשרדי Update ערוכים לספק בנייה של אתרי אינטרנט, חנויות וירטואליות, דפי נחיתה, רשתות חברתיוות, מיניסייטים, באנרים וכל הדרוש כדי ליצור נוכחות אינטרנט אפקטיבית. 

Update אינטרנט מתמחה בפתרונות אינטרנט, לרבות בניית אתרים חדשים, תיקון תקלות ושידרוג אתרים קיימים, תחזוקה וניהול, באתרי אינטרנט בסביבת joomla ו php, לרבות יכולות css, html ועוד.

החברה מפעילה מתכנתים מנוסים ומוסמכים בוגרי מכללות מוכרות לתיכנות ומסוגלת לתת מענה לפרוייקטים בכל סדר גודל, באופן מהיר, במחירים נוחים ובשירות קשוב הער לצרכי הלקוח.

שילוב יכולות התיכנות ובניית אתרי האינטרנט בתוך משרדנו המתמחה בתקשורת שיווקית ובקמפיינים מאפשר ללקוחותינו ליהנות מאפשרות יוצאת דופן של קבלת פתרונות תוכן ופתרונות טכניים מתואמים, תחת אותה קורת גג ומתוך הבנה שלמה של כל צרכי הלקוח.

יתרון נוסף של Update אינטרנט הוא היכולת לשלב את הפתרונות הטכניים של בניית האתר ותיפעולו עם הפתרונות השיווקיים של קידום האתר, שיווק האתר במנועי חיפוש או ברשתות חברתיות, קידום העסק באינטרנט ועד לקמפיינים פירסומיים גדולים באינטרנט - כל הפתרונות לצרכי האינטרנט ולצרכים השיווקיים שלכם.