image2
הופעות בתקשורת
...

פנייה ל"שלום עכשיו" - השלטים שלכם פוגעים בהתנתקות

ynetתום וגנר, שעובד במשרדו של אייל ארד, פנה לחברי כנסת ואישי שמאל וביקש להסיר את קמפיין"שלום עכשיו", משום שהוא פוגע בסיכוייו של ראש הממשלה להעביר בליכוד את תוכניתו. שלום עכשיו: ממשיכים כרגיל.


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
מטה פרס בעתירה נגד : קמיעות מיץ הענבים

ynetיועץ התקשורת של עמיר פרץ, תום וגנר: "פרס פשוט מנסה להעביר מסר למצביעים בגבעתיים, בחיפה ובקיבוצים, שהאיש הזה, פרץ, עם השפם, הוא לא משלנו, שהוא מסתובב עם קמעות, כמו הש"סניקים. העתירה ביזארית, ויש פה ניסיון מאוד מתוחכם ובזוי לפגוע בעמיר פרץ. האם פרס רוצה להוציא את מיץ הענבים מחוץ לחוק? במפלגת העבודה הקמעות לא עובדות. אנחנו לא עד כדי כך מפגרים".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
מטה פרס: פרץ פורש מהמירוץ, פרץ: שטויות במיץ

ynetיועץ התקשורת של פרץ, תום וגנר: "לא היו דברים מעולם, זה קשקוש ושטויות במיץ עגבניות, עמיר פרץ מתמודד כדי לשקם את מפלגת העבודה ולהוציא אותה מחיבוק הדוב של הליכוד אליו הכניס אותה שמעון פרס. עמיר פרץ מתמודד עד הסוף ומתכוון לנצח ולתת פייט לליכוד".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
פרץ מציג: כך שיבח אותי וינוגרד

ynetלדברי תום וגנר, דובר הקמפיין של פרץ, "הציבור צריך לדעת שמבחינת שר הביטחון, מדובר בדו"ח מעורב, שמחמיא לשר הביטחון על תפקודו על פני עמודים רבים. גם בנקודות בהן מותח הדו"ח ביקורת על פרץ, יש סתירות פנימיות רבות".


לכתבה המלאה לחץ כאן...


 
משרד החינוך מחסל את הלימוד בדו קיום

ynetההורים וצוות בית הספר מנסה כעת לבטל את רוע הגזירה באמצעות פנייה לכל המשרדים הממשלתיים הנוגעים בעניין, וגם לגופים פרטיים, בהם קבוצת "דו קיום בעסקים", בראשה עומדים מאזן גנאים מסכנין ואיש הפרסום תום וגנר, הפועלים אף הם בניסיון לקדם את המשך פעילותו של בית הספר.


לכתבה המלאה לחץ כאן...


 
<< התחלה < הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 הבא > סיום >>

סך הכל