image2
הופעות בתקשורת
...

שדרות: תושבת התלוננה כי הוצע לה שוחד

ynet תום וגנר, דוברה של אחלמה פרץ טען, כי "מאז הבוקר אנחנו מקבלים טלפונים על כך שמציעים לאנשים כסף תמורת הצבעה לדוד בוסקילה. ניסינו לבדוק ולאמת את זה, אבל אנשים סירבו לדבר איתנו. בצהריים הגיעה אלינו ויינר וסיפרה לנו את הסיפור המדהים שלה. עודדנו אותה להגיש תלונה".

לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
פריימריז מנומנמים במיוחד

GLOBESהמטה הזה נשען על תקציב מוצהר של מאות אלפי שקלים - כרבע משני מיליון השקל שהחוק מתיר לגייס. עיקר התקציב יופנה על כן לארגון יום הבחירות. השאר כבר הושקע בשכירת שירותי ייעוץ התקשורת של תום וגנר - שמלווה את עמיר פרץ במהלך השנים האחרונות.

 

לכתבה המלאה לחץ כאן

...

 
ההומואים והלסביות מאחורי פרץ

maarivיועץ התקשורת של פרץ, תום וגנר, אמר כי העבודה מברכת על הצטרפות הקהילה למפלגה: "אחד הדברים החשובים שמנחים את פרץ הוא סיום הפוליטיקה הסקטוריאלית וכינונו של מצב חדש בו אנשים ישפטו לפי עמדותיהם, ערכיהם ומעשיהם ולא לפי מוצאת, מינם, דתם או נטייתם", אמר וגנר.


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
מרדכי וטורנה צ'ילבות

wallaתום וגנר, איש יחסי הציבור של מסעדת  הפריים: "פנינה הוזמנה לחגוג את המימונה עם שאר הכוכבים...."

 

לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
פטור למע"מ בשדרות

GLOBESבנוגע לשאלה האם אין ניגוד אינטרסים בין הבחירות לראשות העיר להצעת החוק של פרץ אמר יועץ התקשורת של עמיר ואחלמה פרץ, תום וגנר: "ודאי שעמיר פרץ יהיה הראשון להתייצב לכל יוזמה שנועדת לסייע לתושבני שדרות הסובלים מאימת הקסאמים". "ברור שאחד מיתרונותיה של אחלמה פרץ הוא יכולתה לרתום לעזרת שדרות גם כוחות מחוץ לישוב ולראיה ניתן לציין את 10 חברי הכנסת מהסיעות השונות שהצטרפו להצעה".

להמשך הכתבה לחץ כאן

 
<< התחלה < הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 הבא > סיום >>

סך הכל