image2
הופעות בתקשורת
...

ריאיון ב"עין השביעית" על הסיקור התקשורתי של עמיר פרץ

7eye1 תום וגנר, יועץ התקשורת של פרץ: "זה לא מקרי שיש מלות קוד שחוזרות על עצמן: 'אפל', 'חשוך', 'כוחני'. ההסתדרות היתה שק החבטות הלאומי בשנים האחרונות. דיברו עליה כעל מנגנון מושחת ואפל. לפרץ היתה תדמית תקשורתית של מנהיג פועלים כוחני שמוביל שביתות אלימות. גם לאורך כל הפריימריז למפלגת העבודה פרץ הוצג כאיום על מפלגת העבודה, כדמות כוחנית".

להמשך הכתבה לחץ כאן...

 
ציטוט של ריאיון עם תום וגנר במעריב

maarivמי שכנראה לא מטומטם – הפתעה! – הוא הציבור. כך טוען תום וגנר, מנהל הקמפיין של אחלמה פרץ, המתמודדת לראשות עיריית שדרות ומתחרה גם בנציג של גאידמק. "הציבור לא מטומטם", הוא אומר, "אנשים יודעים שארקדי גאידמק לא יבוא וינהל להם את העיר. הרבה מהמועמדים שלו הם אנשים שבאו כי רצו מימון

להמשך הכתבה לחץ כאן...

 
הלילה המזוהם ביותר

ynetאין מנוס להודות של"ג בעומר הוא חג אנטי-סביבתי ובלתי חינוכי. שהרי מה הטעם בהבערת עצים חסרת תוחלת, שפולטת כמויות עצומות של עשן, חלקיקים וגזים לאוויר, בשם המנהג. רבבות המדורות בימי אבותנו, בעולם ללא מכוניות, מפעלים ותחנות כוח, לא הורגשו כמעט. כיום, כשהאטמוספירה זועקת לעזרה, לא רק העצים נשרפים אלא גם הסיכוי של ילדינו לנשום אוויר נקי.


להמשך הכתבה לחץ כאן...


 
תקציב יח"צ חדש לאפדייט תקשורת שיווקית

NewLogoמשרד יחסי הציבור אפדייט תקשורת שיווקית, בבעלות יועץ התקשורת תום וגנר, נבחר לטפל בתקציב יחסי הציבור של רשת המכללות הבינלאומית Cash Flow לעצמאות פיננסית. מכללת "קאש פלו ישראל" מחזיקה כיום בארבעה סניפים ברחבי הארץ בתל אביב, חיפה, ראשון לציון וירושלים.

להמשך הכתבה לחץ כאן...

 
תקציב יחסי הציבור של "פרקטיס"

prnetפרקטיס, החברה המובילה בהכנת משפטנים לבחינות לשכת עורכי הדין, בהנהלת עו"ד ישראל בלושטיין, בחרה במשרד יחסי הציבור 'אפדייט תקשורת שיווקית', בבעלות יועץ התקשורת תום וגנר, לטפל בתקציב יחסי הציבור שלה.


להמשך הכתבה  לחץ כאן...

 
<< התחלה < הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 הבא > סיום >>

סך הכל