image2
בעד או נגד: שימוש במגיבים שתולים באינטרנט

ynet תום וגנר בעל חברת יחסי הציבור אפדייט, מפעיל ארבעה אנשים שמתחזים בפורומים וברשתות חברתיות

לא קל לגרום לגולשים בפורום להאמין שאתה אחד מהם. בגלל זה אני בונה אישיות שלמה לדמויות שאני שותל, ואני דואג לערב אותן גם בדיונים שלא קשורים למוצר שאני מקדם. רק אחרי שהאנשים בפורום מאמינים שהדמות אמיתית, אני מתחיל להעביר את המסרים של הלקוח שלי. לפעמים אנחנו מפעילים בפורום כמה דמויות - אחת שואלת, השנייה עונה. פעם גם הורדתי דירוג של תוצאת חיפוש בגוגל שהובילה לכתבה על הגירושים של הלקוח שלי, באמצעות שתילה של לינקים לכאורה תמימים לכתבות.

לכתבה המלאה לחץ כאן...