image2
סיפור ההצלחה של jobby

את גלעד דיין, המנכ"ל של לוח הדרושים  ג'ובי , פגשתי רק לפני כחודש, דרך לקוחות מרוצים אחרים - אנשי קרייזי שופ, עבורם אני מבצע  את קמפיין הקרקעות על הירח.

הסברתי לדיין את הכלל הפשוט של יחסי ציבור - ככל שיותר אנשים יידעו על המוצר שלך, כך יהיו לך יותר לקוחות. האסטרטגיה שהגדרנו לו היתה פשוטה - אתר האינטרנט מרכז, באופן טיבעי, מידע סטטיסטי רב ובעל ערך תקשורתי על משרות מוצעות ומחפשי עבודה, ושינויים בשוק. במידע הזה נוכל להשתמש כדי ליצור כתבות שיחשפו גם את האתר וכתובתו.

התחלנו בבדיקת נתון פשוט - זמן חיפוש העבודה הממוצע בקרב בני 20-40, לעומת משך זמן חיפוש העבודה הממוצע בגילאי 40 ומעלה. התוצאות הפתיעו גם אותי - בעוד שבקרב הצעירים לוקח כ- 38 יום בממוצע למצוא עבודה, למבוגרים זה לוקח 219 יום, ויותר.

התחלנו לעבוד על הודעה לעיתונות. תוך חודש, גלעד התראיין לידיעה בערוץ החדשות של ynet, התארח כמומחה בפורום חי ב- ynet, התראיין ברדיו 99 ולכתבה גדולה בחדשות  10..

אתמול התקשר אלי דיין לספר לי הטראפיק לאתר עלה. פי 5. רק כתוצאה מקמפיין יחסי הציבור, כי בעצם לא התבצע שום מהלך שיווקי אחר בתקופה המקבילה.  פשוט תענוג לראות את גרף הגידול

http://www.alexa.com/data/details/traffic_details/jobby.co.il

בשבילו, זאת נקודה דרמטית של זינוק אדיר בעסק, ובשבילי, זה פשוט עוד יום  מוצלחועוד לקוח מרוצה. אבל אז החלטתי ליישם את מה שאני תמיד מסביר ללקוחותי - אם עשית, ולא שמעו על זה, כאילו לא עשית. ורצתי לפתוח בלוג....