image2
הופעות בתקשורת
...

עם חופשי: נעתור אם לא תבוטל האפלייה העדתית ברבנות

ynetדובר תנועת עם חופשי, תום וגנר, הסביר כי "על-פי חוק יסוד חופש העיסוק, צריך להיות אפשרות גם לילד ספרדי קטן שחלומו להיות הרב הראשי האשכנזי לישראל, לזכות בתפקיד. או שלא יהיה תפקיד כזה".


להמשך הכתבה לחץ כאן...

 
בעד או נגד: שימוש במגיבים שתולים באינטרנט

ynet תום וגנר בעל חברת יחסי הציבור אפדייט, מפעיל ארבעה אנשים שמתחזים בפורומים וברשתות חברתיות

לא קל לגרום לגולשים בפורום להאמין שאתה אחד מהם. בגלל זה אני בונה אישיות שלמה לדמויות שאני שותל, ואני דואג לערב אותן גם בדיונים שלא קשורים למוצר שאני מקדם. רק אחרי שהאנשים בפורום מאמינים שהדמות אמיתית, אני מתחיל להעביר את המסרים של הלקוח שלי. לפעמים אנחנו מפעילים בפורום כמה דמויות - אחת שואלת, השנייה עונה. פעם גם הורדתי דירוג של תוצאת חיפוש בגוגל שהובילה לכתבה על הגירושים של הלקוח שלי, באמצעות שתילה של לינקים לכאורה תמימים לכתבות.

לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
המפלגות לא יטיסו מצביעים לקלפי

ynet"ויתרנו על זה בשל יחסי עלות-תועלת", אומר תום וגנר ממטה הבחירות של אהוד ברק. "בבחירות הקודמות עשינו את זה, זה היה מרשים, קיבל סיקור יפה, אבל בשורה התחתונה לא הגיעו יותר מדי מצביעים לקלפי, ולכן השנה אנחנו לא עוסקים בזה".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
נשקלת תביעה: המשטרה מפירה זכויות עובדי כוח אדם

ynetבאמצעות יועץ התקשורת שלו, תום וגנר, מסר פרץ: "לא יתכן שהמשטרה כגוף שמטרתו לאכוף את החוק, מפר אותו בצורה גסה ואינו מיישם את חוק חברות כוח האדם ומפלה לרעה את אותם העובדים. אם המשטרה לא תשלם בקרוב את הכספים המגיעים לעובדים אלה, לא תהיה בידנו ברירה אלא לתבוע אותה".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
תום וגנר מסביר על מחאה פוליטית בערוץ 10  



 
<< התחלה < הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 הבא > סיום >>

סך הכל