image2
הופעות בתקשורת
...

"כולם רוצים שפם"

maarivתום וגנר, דוברו של עמיר פרץ, מסר בתגובה להצטרפותו של צברי: "זה דבר מבורך שיותר ויותר אנשים מקבוצות מגוונות רואות במפלגת העבודה את האלטרנטיבה האמיתית לשלטון שרון, שדרדר את ישראל לקטסטרופה חברתית. הצטרפותו של דורון צברי אינה דבר תלוש מהמציאות. לא מדובר ביוצר תוכניות ילדים או אופרות סבון שמחליט להצטרף למערכת. מדובר באדם ערכי וחברתי שיודע כי מפלגת העבודה היא המקום החברתי והערכי להצטרף אליו".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
הפוליטיקה העדתית ועמיר פרץ

maarivשאלתי את דוברו של פרץ, תום וגנר, האם יו"ר העבודה התכוון שעל אנשים מזרחיים, נחשלים ועניים קל יותר לעשות מניפולציה. "אמא שלי קראה לי תום. את חושבת שהיא בחרה בשם הזה כי היא חשבה שיהיה קל לעשות עלי מניפולציה?", הוא השיב. "אולי פרץ התכוון לכך שתמימות, בניגוד לתחכום יתר, זה דווקא דבר יפה?"


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
לבטל את החנוכיה?

maarivהאנשים המודאגים הם תום וגנר, מנכ''ל ''אפדייט תקשורת שיווקית'' וליעד אורתר, מנכ'ל המשרד לייעוץ סביבתי ''ארקדה''. וגנר מסביר שמצד אחד באמת יש הילכות, מסורות ומנהגים מאוד ירוקים - כמו ט''ו בשבט למשל. מצד שני, ישנם מנהגים שהוגדרו כאשר העולם נראה היה אחרת לגמרי, והיום הם צריכים לעבור איזושהי רפורמה או טרנספורמציה ולהתאים עצמם לחיים על הכדור הסובל שלנו.


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
רה"מ לוקח בחשבון שימיו בתפקיד ספורים

maarivגם שר הביטחון עמיר פרץ החליט להוציא מעז מתוק: הוא פתח בקמפיין חדש שישחק לטובתו, כך הוא מקווה, הנשען דווקא על דוח וינוגרד. "גיבשנו מסמך של שני עמודים שכולל רק ציטוטים מדוח וינוגרד, והם יישלחו לחברי מפלגת העבודה", הסביר תום וגנר, יועץ התקשורת של פרץ.


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
"ביילין הופך לקברן של מרצ"

maarivעשרות ראשי סניפים ופעילים ממרצ-יחד הציעו ליו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, להצטרף למפלגתו. ההערכה אז הייתה שהסכם האיחוד בין שני הצדדים ייחתם במהלך הימים הקרובים.  המגעים התנהלו בתיווכו של יועץ התקשורת של פרץ, תום וגנר, שהיה בעבר איש מרצ.


להמשך הכתבה לחץ כאן...

 
<< התחלה < הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 הבא > סיום >>

סך הכל